Matkassar
Restaurangmiddag hemma
Populära sportbarer
Restaurang med spel
Lägg till restaurang
Skapa konto
Glömt lösenord
Inloggning

Kallbadhuset mat och vin

Under stängningsgranskning

Kallbadhuset mat och vin har fått flera nya stängningssignaler och granskas därför manuellt.

Uppgifterna kan vara inaktuella tills granskningen är klar.

Kallbadhuset mat och vin i Ulricehamn granskas just nu efter nya stängningssignaler. Här hittar du den information som senast fanns registrerad, tillsammans med äldre omdömen och kontaktuppgifter.

Adress till Kallbadhuset mat och vin

Kallbadhuset mat och vin

Ågatan

523 37 Ulricehamn

Telefonnr: 0321-13090

Öppettider

Denna restaurang har tyvärr inte angivit sina öppettider ännu.

Användarbetyg för Kallbadhuset mat och vin

Kallbadhuset mat och vin har fått totalt 5 användarbetyg med medelvärdet 4.4 stjärnor.

★ ★ ★ ★ ☆ 

Om du också vill lämna betyg på Kallbadhuset mat och vin så hittar du formulär för detta alldeles här nedanför.

Äger du denna restaurang?

Logga in och hävda ägarskapet för att uppdatera din restaurangs uppgifter.

Hävda ägarskap

Restauranger i närheten

Restaurang Kallbadhuset (ca 266 m)

Café Wangerud (ca 383 m)

Nattkröken Kiosk (ca 394 m)

Tullens Restaurang & Sportbar (ca 425 m)

Omami (ca 491 m)

Jenny's Thai (ca 514 m)

››  Skapa konto

Inloggning

Lämna betyg och skriv en recension av Kallbadhuset mat och vin

★ ★ ★ ☆ ☆ 

Karta och restauranger i närheten


Betyg och recensioner av Kallbadhuset mat och vin

#1   Anonym användare   onsdag 31 juli 2013 kl. 21:21  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Jättegod mat, trevlig personal, men ack så små portioner. Vi bjöd gäster på en middag, men fick avsluta besöket i Ulricehamn på en korvkiosk. Skämmigt...


#2   Anonym användare   lördag 2 mars 2013 kl. 20:54  
★ ★ ★ ★ ★ 
Delicius, however a little small portions
#3   Anonym användare   måndag 20 augusti 2012 kl. 15:49  
★ ★ ★ ★ ★ 
Fantastiskt bra, älskar det här med hel och halv portioner dom kör. Bara bäst!
#4   Anonym användare   fredag 18 mars 2011 kl. 10:15  
★ ★ ★ ★ ☆ 
God mat, trevlig miljö; dock lite tunn meny.
#5   Anonym användare   söndag 7 mars 2010 kl. 18:21  
★ ★ ★ ★ ★ 
Service och mat utöver det vanliga.
Super!
››  Skapa konto

Inloggning