Matkassar
Restaurangmiddag hemma
Populära sportbarer
Restaurang med spel
Lägg till restaurang
Skapa konto
Glömt lösenord
Inloggning

Pizzeria viking

Under stängningsgranskning

Pizzeria viking har fått flera nya stängningssignaler och granskas därför manuellt.

Uppgifterna kan vara inaktuella tills granskningen är klar.

Pizzeria viking i Uddevalla granskas just nu efter nya stängningssignaler. Här hittar du den information som senast fanns registrerad, tillsammans med äldre omdömen och kontaktuppgifter.

Adress till Pizzeria viking

Pizzeria viking

Västgötavägen 59

451 34 Uddevalla

Telefonnr: 0522-12749

Öppettider

Denna restaurang har tyvärr inte angivit sina öppettider ännu.

Användarbetyg för Pizzeria viking

Pizzeria viking har fått totalt 8 användarbetyg med medelvärdet 4.8 stjärnor.

★ ★ ★ ★ ★ 

Om du också vill lämna betyg på Pizzeria viking så hittar du formulär för detta alldeles här nedanför.

Äger du denna restaurang?

Logga in och hävda ägarskapet för att uppdatera din restaurangs uppgifter.

Hävda ägarskap

Restauranger i närheten

Pizzeria & Gatukök Viking (ca 54 m)

Uddevalla Restaurang & Pizzeria (ca 227 m)

Gesällen (ca 741 m)

Pizzeria Milano (ca 788 m)

Shafiro Pizzeria (ca 793 m)

Min Min Sushi (ca 817 m)

››  Skapa konto

Inloggning

Lämna betyg och skriv en recension av Pizzeria viking

★ ★ ★ ☆ ☆ 

Karta och restauranger i närheten


Betyg och recensioner av Pizzeria viking

#1   felipe lisboa   måndag 6 februari 2017 kl. 20:03  
★ ★ ★ ★ ★ 
#2   felipe lisboa   måndag 6 februari 2017 kl. 20:03  
★ ★ ★ ★ ★ 
#3   Sophia Jonsson   måndag 6 februari 2017 kl. 20:02  
★ ★ ★ ★ ★ 
#4   Anonym användare   onsdag 6 november 2013 kl. 12:03  
★ ★ ★ ★ ★ 
Finns ej bättre pizzor
#5   Anonym användare   söndag 23 december 2012 kl. 18:11  
★ ★ ★ ★ ★ 
Suveränt bra! Hög kvalitet på råvarorna och rikligt. Antagligen den bästa pizzerian jag beställt från
#6   Anonym användare   lördag 22 december 2012 kl. 14:41  
★ ★ ★ ★ ★ 
Kanon pizza
#7   Anonym användare   söndag 8 april 2012 kl. 14:26  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
dom har stans besta pizzor. provade den en gång o nu ångrar jag att jag ej handlat där från första början. stort +
#8   Anonym användare   tisdag 11 oktober 2011 kl. 09:21  
★ ★ ★ ★ ★ 
JÄVLIGT BRA
››  Skapa konto

Inloggning