Matkassar
Restaurangmiddag hemma
Populära sportbarer
Restaurang med spel
Lägg till restaurang
Skapa konto
Glömt lösenord
Inloggning

Pizzeria och ristorante napoli

Under stängningsgranskning

Pizzeria och ristorante napoli har fått flera nya stängningssignaler och granskas därför manuellt.

Uppgifterna kan vara inaktuella tills granskningen är klar.

Pizzeria och ristorante napoli i Uddevalla granskas just nu efter nya stängningssignaler. Här hittar du den information som senast fanns registrerad, tillsammans med äldre omdömen och kontaktuppgifter.

Adress till Pizzeria och ristorante napoli

Pizzeria och ristorante napoli

Norrtullsgatan 3

451 31 Uddevalla

Telefonnr: 0522-38838

Öppettider

Denna restaurang har tyvärr inte angivit sina öppettider ännu.

Användarbetyg för Pizzeria och ristorante napoli

Pizzeria och ristorante napoli har fått totalt 14 användarbetyg med medelvärdet 3.4 stjärnor.

★ ★ ★ ☆ ☆ 

Om du också vill lämna betyg på Pizzeria och ristorante napoli så hittar du formulär för detta alldeles här nedanför.

Äger du denna restaurang?

Logga in och hävda ägarskapet för att uppdatera din restaurangs uppgifter.

Hävda ägarskap

Restauranger i närheten

Fuyuu (ca 31 m)

Pizzeria & Ristorante Napoli (ca 36 m)

Restaurang Pingvin (ca 131 m)

Indian Masala (ca 145 m)

Sushiro (ca 194 m)

Orientköket (ca 216 m)

››  Skapa konto

Inloggning

Lämna betyg och skriv en recension av Pizzeria och ristorante napoli

★ ★ ★ ☆ ☆ 

Karta och restauranger i närheten


Betyg och recensioner av Pizzeria och ristorante napoli

#1   Anonym användare   söndag 12 oktober 2014 kl. 16:59  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Bra Pizzor men den unga servitrisen som jag antar är ägarens dotter är det mest otrevliga och oprofessionella jag någonsin träffat. Kommer aldrig gå dit mer efter att ha blivit serverad av henne två gånger.
#2   Anonym användare   tisdag 24 juni 2014 kl. 20:06  
★ ★ ★ ★ ★ 
Bästa Pizzeria i stada:) Patte
#3   Anonym användare   söndag 20 januari 2013 kl. 11:58  
★ ☆ ☆ ☆ ☆ 
Pizzeria Napoli till graven!
Mitt sista besök någonsin på en förgången institution i Uddevallas matliv. Beställde en rätt (Gambretti al vino bianco) som beskrevs som "räkor i citron och vitvinsås" för 88 spänn. Vad kommer på tallriken? Lite isbergssallad och räkmajonnäs direkt ur burken. Genuint italienskt... Vi lämnade denna förolämpning och kommer aldrig att titta tillbaks.
#4   Anonym användare   torsdag 18 oktober 2012 kl. 23:00  
★ ★ ★ ★ ★ 
Den absolut godaste pizzan jag någonsin ätit har jag ätit här!!
#5   Anonym användare   måndag 9 juli 2012 kl. 11:21  
★ ☆ ☆ ☆ ☆ 
Värdelös service, otrevlig personal och sunikg mat. Detta ställe har varit bra, men hört att de fått hälsan på sig. Kommer inte tillbaks igen!
#6   Anonym användare   söndag 24 juni 2012 kl. 17:57  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Godaste Lasagnen och fantastiska pizzor!
#7   Anonym användare   söndag 24 juni 2012 kl. 17:56  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Godaste Lasagnen och fantastiska pizzor!
#8   Anonym användare   söndag 24 juni 2012 kl. 17:56  
★ ★ ★ ★ ★ 
Goda pizzor i mysig miljö!
#9   Anonym användare   lördag 9 juni 2012 kl. 22:15  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Hej!
Efter att besökt de flesta Pizza restauranger så måste jag framhålla Napoli som den bästa inte bara i uddevalla utan den bästa pizza restaurang jag tills nu har besökt.
Jag ger 5 av 5 möjliga till Napoli
Hälsningar Sture från Uddevalla
#10   Anonym användare   lördag 5 maj 2012 kl. 10:11  
★ ★ ★ ★ ★ 
Bästa Pizzan i Uddevalla,Sverige o Världen... Rekomenderas.. kostar, men värt pengarna om man vill ha god mat/ D
#11   Anonym användare   måndag 14 november 2011 kl. 16:16  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
pizzan bra vet´du ja sälv haft pizeria ja da . ja veta pizzan god vettö , de va gått ja ja mossarello med vitloket me ölet de ble bra därdå.
#12   Anonym användare   söndag 17 juli 2011 kl. 16:43  
★ ★ ★ ★ ★ 
Uddevalla's enda äkta Italienska pizzeria. Alltid bra pizzor. Mycket stor skillnad mot alla andra pizzor man vanligtvis äter. Mysig att äta där också med hela familjen!
#13   Anonym användare   torsdag 31 mars 2011 kl. 21:09  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Jättegoda pizzor. Men det kan bli lång väntan innan man får beställa.
#14   Anonym användare   tisdag 23 november 2010 kl. 10:40  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Jättegoda pizzor, den med salami är just nu min favorit, pastan med lax och stenbitsrom är utsökt!
››  Skapa konto

Inloggning