Matkassar
Restaurangmiddag hemma
Populära sportbarer
Restaurang med spel
Lägg till restaurang
Skapa konto
Glömt lösenord
Inloggning

Pizzeria da vinci

Under stängningsgranskning

Pizzeria da vinci har fått flera nya stängningssignaler och granskas därför manuellt.

Uppgifterna kan vara inaktuella tills granskningen är klar.

Pizzeria da vinci i Uddevalla granskas just nu efter nya stängningssignaler. Här hittar du den information som senast fanns registrerad, tillsammans med äldre omdömen och kontaktuppgifter.

Adress till Pizzeria da vinci

Pizzeria da vinci

Göteborgsvägen 15

451 42 Uddevalla

Telefonnr: 0522-18880

Öppettider

Denna restaurang har tyvärr inte angivit sina öppettider ännu.

Användarbetyg för Pizzeria da vinci

Pizzeria da vinci har fått totalt 5 användarbetyg med medelvärdet 4.6 stjärnor.

★ ★ ★ ★ ★ 

Om du också vill lämna betyg på Pizzeria da vinci så hittar du formulär för detta alldeles här nedanför.

Äger du denna restaurang?

Logga in och hävda ägarskapet för att uppdatera din restaurangs uppgifter.

Hävda ägarskap

Restauranger i närheten

Uddevalla Bangolfklubb (ca 601 m)

Marco Polo Pizzeria (ca 607 m)

Gustafsberg Badrestaurang (ca 827 m)

Villa Lindesnäs (ca 1736 m)

Pizzeria Oregano (ca 1757 m)

Pizzeria Ti Amo (ca 1839 m)

››  Skapa konto

Inloggning

Lämna betyg och skriv en recension av Pizzeria da vinci

★ ★ ★ ☆ ☆ 

Karta och restauranger i närheten


Betyg och recensioner av Pizzeria da vinci

#1   Anonym användare   tisdag 11 december 2012 kl. 19:03  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Fan tack för kebab!!!!! / vi som älskar din kebabrulle
#2   Anonym användare   fredag 7 september 2012 kl. 12:38  
★ ★ ★ ★ ★ 
Skulle köpa pizza 6/9 hos Er. Beställde en sliced Havaii. När den är klar ringlar ni på kebabsås. Nej de skulle vi inte ha. Då gör ni en ny. Vi får två pizzor för 60:- och en dricka. Toppengoda pizzor var det också. Det kallar jag service. Inte nog med det, vi fick klubbor också. Nöjd kund från Tjörn.
#3   Anonym användare   fredag 7 september 2012 kl. 12:37  
★ ★ ★ ★ ★ 
Skulle köpa pizza 6/9 hos Er. Beställde en sliced Havaii. När den är klar ringlar ni på kebabsås. Nej de skulle vi inte ha. Då gör ni en ny. Vi får två pizzor för 60:- och en dricka. Toppengoda pizzor var det också. Det kallar jag service. Inte nog med det, vi fick klubbor också. Nöjd kund från Tjörn.
#4   Anonym användare   fredag 7 september 2012 kl. 11:40  
★ ★ ★ ★ ★ 
Väldigt trevlig personal och god pizza :)

// Henrik Edvardsson
* Skärhamn *
#5   Anonym användare   fredag 27 juli 2012 kl. 23:07  
★ ★ ★ ★ ★ 
Bästa pizzorna i stan
››  Skapa konto

Inloggning