Matkassar
Restaurangmiddag hemma
Populära sportbarer
Restaurang med spel
Lägg till restaurang
Skapa konto
Glömt lösenord
Inloggning

Lyckopizzerian

Under stängningsgranskning

Lyckopizzerian har fått flera nya stängningssignaler och granskas därför manuellt.

Uppgifterna kan vara inaktuella tills granskningen är klar.

Lyckopizzerian i Uddevalla granskas just nu efter nya stängningssignaler. Här hittar du den information som senast fanns registrerad, tillsammans med äldre omdömen och kontaktuppgifter.

Adress till Lyckopizzerian

Lyckopizzerian

Sunnanvindsvägen 10

451 60 Uddevalla

Telefonnr: 0522-37300

Öppettider

Denna restaurang har tyvärr inte angivit sina öppettider ännu.

Användarbetyg för Lyckopizzerian

Lyckopizzerian har fått totalt 9 användarbetyg med medelvärdet 4.3 stjärnor.

★ ★ ★ ★ ☆ 

Om du också vill lämna betyg på Lyckopizzerian så hittar du formulär för detta alldeles här nedanför.

Äger du denna restaurang?

Logga in och hävda ägarskapet för att uppdatera din restaurangs uppgifter.

Hävda ägarskap

Restauranger i närheten

Skogslyckans Bokcafé (ca 75 m)

Lyckopizzerian (ca 91 m)

Bangkok Wok (ca 704 m)

Mona Lisa (ca 821 m)

Centralens Konditori (ca 1003 m)

Café Gastronomen (ca 1041 m)

››  Skapa konto

Inloggning

Lämna betyg och skriv en recension av Lyckopizzerian

★ ★ ★ ☆ ☆ 

Karta och restauranger i närheten


Betyg och recensioner av Lyckopizzerian

#1   Anonym användare   lördag 7 november 2015 kl. 15:40  
★ ★ ★ ★ ☆ 
Mycket goda pizzor!
#2   Anonym användare   lördag 7 november 2015 kl. 15:39  
★ ★ ★ ★ ★ 
Bästa pizzerian i uddevalla!
#3   Anonym användare   lördag 8 november 2014 kl. 18:47  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Dem har god mat,enligt mig så skuule jag säga Uddevalla GODASTE mat!!!!
#4   Anonym användare   lördag 8 november 2014 kl. 18:45  
★ ★ ★ ★ ★ 
Otrolig god mat
#5   Anonym användare   lördag 8 november 2014 kl. 18:45  
★ ★ ★ ★ ★ 
Jätte gott
#6   Anonym användare   söndag 13 april 2014 kl. 16:31  
★ ★ ★ ★ ★ 
Goda pizzor, bra service och trevlig personal!
#7   Anonym användare   fredag 10 januari 2014 kl. 18:17  
★ ★ ★ ★ ☆ 
Jättegod kebab! Rekommenderas starkt!
#8   Anonym användare   onsdag 12 januari 2011 kl. 19:29  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Ok dom har goda pizzor men överdrivet för lite pålägg och för dyrt
#9   Anonym användare   fredag 22 oktober 2010 kl. 19:20  
★ ★ ★ ★ ★ 
Uddevallas godaste pizza!!!!!!
››  Skapa konto

Inloggning