Matkassar
Restaurangmiddag hemma
Populära sportbarer
Restaurang med spel
Lägg till restaurang
Skapa konto
Glömt lösenord
Inloggning

Cheers pub och restaurang

Under stängningsgranskning

Cheers pub och restaurang har fått flera nya stängningssignaler och granskas därför manuellt.

Uppgifterna kan vara inaktuella tills granskningen är klar.

Cheers pub och restaurang i Uddevalla granskas just nu efter nya stängningssignaler. Här hittar du den information som senast fanns registrerad, tillsammans med äldre omdömen och kontaktuppgifter.

Adress till Cheers pub och restaurang

Cheers pub och restaurang

Kungsgatan 31

451 30 Uddevalla

Telefonnr: 0522-30155

Öppettider

Denna restaurang har tyvärr inte angivit sina öppettider ännu.

Användarbetyg för Cheers pub och restaurang

Cheers pub och restaurang har fått totalt 7 användarbetyg med medelvärdet 4 stjärnor.

★ ★ ★ ★ ☆ 

Om du också vill lämna betyg på Cheers pub och restaurang så hittar du formulär för detta alldeles här nedanför.

Äger du denna restaurang?

Logga in och hävda ägarskapet för att uppdatera din restaurangs uppgifter.

Hävda ägarskap

Restauranger i närheten

Mio Mondo (ca 21 m)

Lejas café (ca 26 m)

Wasabi Sushi (ca 43 m)

Cactuz (ca 58 m)

Hot n spicy thai (ca 59 m)

Boba House (ca 104 m)

››  Skapa konto

Inloggning

Lämna betyg och skriv en recension av Cheers pub och restaurang

★ ★ ★ ☆ ☆ 

Karta och restauranger i närheten


Betyg och recensioner av Cheers pub och restaurang

#1   Anonym användare   torsdag 11 april 2013 kl. 18:07  
★ ★ ★ ★ ★ 
Vilka härliga personal! Bra service och god mat! Full pott av mig...
#2   IdaJ   måndag 14 januari 2013 kl. 19:53  
★ ★ ★ ★ ★ 
We love! 
#3   Camilla   torsdag 27 september 2012 kl. 22:26  
★ ★ ★ ★ ★ 
Var på Cheers i helgen. bra mat och väldigt trevlig personal. 
#4   Camilla   torsdag 27 september 2012 kl. 22:21  
★ ★ ★ ★ ★ 
Tycker att maten på Cheers är väldigt bra för priset. Hamburgaren är favoriten! Personalen är otroligt trevliga och de tar varo på gästerna! Har varit ett par tillfällen när de haft tacobuffe på fredagar. Väldigt bra, härligt att gå dit på helgen för att antigen äta sig mät eller dricka diverse;) Lycka till grabbar! 
#5   Anonym användare   fredag 13 maj 2011 kl. 09:00  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Sen de nya ägarna tog över så har i alla fall maten inte blivit bättre. Man har tydligen en filosofi att med små portioner få större vinster.........jag säger bara sorry grabbar, det är helt fel väg att gå!
#6   Anonym användare   fredag 13 maj 2011 kl. 08:59  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Sen de nya ägarna tog över så har i alla fall maten inte blivit bättre. Man har tydligen en filosofi att med små portioner få större vinster.........jag säger bara sorry grabbar, det är helt fel väg att gå!
#7   Anonym användare   fredag 6 november 2009 kl. 10:13  
★ ★ ☆ ☆ ☆ 
För dig som inte har ont av att odören i den här restaurangen består av en blandning av nattklubb och urinoar så är maten oftast helt ok. Skulle dock vilja rekommendera restaurangen att åtminstonde tvätta golvet efter nattklubbsöppet. Det är så klibbigt på måndagar att man riskerar att fastna.
››  Skapa konto

Inloggning