Matkassar
Restaurangmiddag hemma
Populära sportbarer
Restaurang med spel
Lägg till restaurang
Skapa konto
Glömt lösenord
Inloggning

Charlie chaplin grillbar

Under stängningsgranskning

Charlie chaplin grillbar har fått flera nya stängningssignaler och granskas därför manuellt.

Uppgifterna kan vara inaktuella tills granskningen är klar.

Charlie chaplin grillbar i Uddevalla granskas just nu efter nya stängningssignaler. Här hittar du den information som senast fanns registrerad, tillsammans med äldre omdömen och kontaktuppgifter.

Adress till Charlie chaplin grillbar

Charlie chaplin grillbar

Kampenhofsgatan 50

451 50 Uddevalla

Telefonnr: 0522-33022

Öppettider

Denna restaurang har tyvärr inte angivit sina öppettider ännu.

Användarbetyg för Charlie chaplin grillbar

Charlie chaplin grillbar har fått totalt 13 användarbetyg med medelvärdet 3.7 stjärnor.

★ ★ ★ ★ ☆ 

Om du också vill lämna betyg på Charlie chaplin grillbar så hittar du formulär för detta alldeles här nedanför.

Äger du denna restaurang?

Logga in och hävda ägarskapet för att uppdatera din restaurangs uppgifter.

Hävda ägarskap

Restauranger i närheten

Charlie Chaplin (ca 77 m)

Kajkanten (ca 99 m)

Orientköket (ca 126 m)

Koch (ca 217 m)

Coffee Roomer (ca 222 m)

Pizzeria Ti Amo (ca 259 m)

››  Skapa konto

Inloggning

Lämna betyg och skriv en recension av Charlie chaplin grillbar

★ ★ ★ ☆ ☆ 

Karta och restauranger i närheten


Betyg och recensioner av Charlie chaplin grillbar

#1   Pat cassman   lördag 21 maj 2022 kl. 01:44  
★ ☆ ☆ ☆ ☆ 
Riktigt dålig kebab o personalen är så oproffsiga o sura. Inte ens ett hej. Inte ens ett
Tack!
#2   Maria   lördag 21 juli 2018 kl. 03:10  
★ ★ ★ ★ ★ 
Stans godaste snabbmat!
#3   Uddevalla   tisdag 2 maj 2017 kl. 23:02  
★ ★ ☆ ☆ ☆ 
Kebab serveras med alldeles små gaffel, det köns barnsligt mat.
#4   Muhamed   tisdag 2 maj 2017 kl. 22:59  
★ ☆ ☆ ☆ ☆ 
Säger man till personal lägga mer sås, så fick man betalla 5 kr. mer för det.
#5   Eric Ekman   tisdag 2 maj 2017 kl. 22:56  
★ ☆ ☆ ☆ ☆ 
Kebabkött är oftast från dagen innan, alltså hård o kallt. Det käns att man äter tuggumi. Man får inte alltid kvitto.
#6   Anonym användare   onsdag 18 juni 2014 kl. 03:16  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Bästa kekaben (speciiellt sås) som provats.
#7   Anonym användare   lördag 8 februari 2014 kl. 13:01  
★ ★ ★ ★ ★ 
Trevlig personal och God mat! Toppen!
#8   Anonym användare   lördag 8 februari 2014 kl. 12:08  
★ ★ ★ ★ ★ 
Trevlig personal och God mat! Toppen!
#9   Anonym användare   söndag 27 maj 2012 kl. 07:33  
★ ★ ★ ★ ★ 
underbart god gatuköksmat och trevlig personal:-)
#10   Anonym användare   tisdag 10 januari 2012 kl. 16:40  
★ ★ ★ ★ ★ 
Älskar deras hambugare och ´dom är artiga när man beställer
#11   Anonym användare   fredag 21 oktober 2011 kl. 11:31  
★ ★ ★ ★ ★ 
Alltid lika god mat med bra kvalite! Världens godaste kebabsås!
#12   Anonym användare   lördag 1 oktober 2011 kl. 19:49  
★ ★ ★ ★ ★ 
Världens godaste hamburgare !
#13   Anonym användare   måndag 26 september 2011 kl. 23:42  
★ ★ ★ ★ ★ 
Toppenbra grillmat
››  Skapa konto

Inloggning