Matkassar
Restaurangmiddag hemma
Populära sportbarer
Restaurang med spel
Lägg till restaurang
Skapa konto
Glömt lösenord
Inloggning

Sibylla åbykiosken

Under stängningsgranskning

Sibylla åbykiosken har fått flera nya stängningssignaler och granskas därför manuellt.

Uppgifterna kan vara inaktuella tills granskningen är klar.

Sibylla åbykiosken i Klippan granskas just nu efter nya stängningssignaler. Här hittar du den information som senast fanns registrerad, tillsammans med äldre omdömen och kontaktuppgifter.

Adress till Sibylla åbykiosken

Sibylla åbykiosken

Storgatan

264 33 Klippan

Telefonnr: 0435-12702

Öppettider

Denna restaurang har tyvärr inte angivit sina öppettider ännu.

Användarbetyg för Sibylla åbykiosken

Sibylla åbykiosken har fått totalt 4 användarbetyg med medelvärdet 2.8 stjärnor.

★ ★ ★ ☆ ☆ 

Om du också vill lämna betyg på Sibylla åbykiosken så hittar du formulär för detta alldeles här nedanför.

Äger du denna restaurang?

Logga in och hävda ägarskapet för att uppdatera din restaurangs uppgifter.

Hävda ägarskap

Restauranger i närheten

Sushi Wang (ca 573 m)

Restaurang Senioren (ca 610 m)

Klippans Pizzahus (ca 760 m)

Carsano Pizzabutik (ca 1310 m)

Dymöllans Ålrökeri (ca 3270 m)

Östra Grillen (ca 6779 m)

››  Skapa konto

Inloggning

Lämna betyg och skriv en recension av Sibylla åbykiosken

★ ★ ★ ☆ ☆ 

Karta och restauranger i närheten


Betyg och recensioner av Sibylla åbykiosken

#1   Anonym användare   söndag 19 februari 2012 kl. 13:40  
★ ★ ★ ★ ☆ 
För det mesta trevlig personal!
och väldigt god mat :)
#2   Anonym användare   onsdag 8 februari 2012 kl. 13:17  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
nja förutom att vi fick gamla dippor, bröden var ej rostade, men annars ok!
#3   Anonym användare   lördag 5 februari 2011 kl. 11:10  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Jättegod mat, trevligt att man vågar ge ungdomar chans till jobb. Gillar att dom skickar ut kuponger på riktigt bra erbjudanden
#4   Anonym användare   söndag 18 juli 2010 kl. 17:40  
★ ☆ ☆ ☆ ☆ 
Fruktansvärt dyrt, inte speciellt gott heller, potatismoset är inte speciellt smakrikt, räksalladen ser inte bra ut och den smakar inte heller gott, snorkig ägare, som verkar ha glömt hur det är att vara trevlig mot kunder, mest unga tjejer som verkar vara helt borta, räknar fel, glömmer vad du beställde, osv....
››  Skapa konto

Inloggning