Matkassar
Restaurangmiddag hemma
Populära sportbarer
Restaurang med spel
Lägg till restaurang
Skapa konto
Glömt lösenord
Inloggning

Restaurang panelen

Under stängningsgranskning

Restaurang panelen har fått flera nya stängningssignaler och granskas därför manuellt.

Uppgifterna kan vara inaktuella tills granskningen är klar.

Restaurang panelen i Boden granskas just nu efter nya stängningssignaler. Här hittar du den information som senast fanns registrerad, tillsammans med äldre omdömen och kontaktuppgifter.

Adress till Restaurang panelen

Restaurang panelen

Prinsgatan 6

961 61 Boden

Telefonnr: 0921-55720

Öppettider

Denna restaurang har tyvärr inte angivit sina öppettider ännu.

Användarbetyg för Restaurang panelen

Restaurang panelen har fått totalt 39 användarbetyg med medelvärdet 3.2 stjärnor.

★ ★ ★ ☆ ☆ 

Om du också vill lämna betyg på Restaurang panelen så hittar du formulär för detta alldeles här nedanför.

Äger du denna restaurang?

Logga in och hävda ägarskapet för att uppdatera din restaurangs uppgifter.

Hävda ägarskap

Restauranger i närheten

Panelen (ca 14 m)

Suzie Q's (ca 55 m)

Pär och Micke (ca 97 m)

The Bull (ca 435 m)

Arctic Thai & Grill (ca 554 m)

Dagoberts Mackbar (ca 775 m)

››  Skapa konto

Inloggning

Lämna betyg och skriv en recension av Restaurang panelen

★ ★ ★ ☆ ☆ 

Karta och restauranger i närheten


Betyg och recensioner av Restaurang panelen

#1   Anonym användare   lördag 8 mars 2014 kl. 17:07  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Bra mat, ointresserad personal.
#2   Anonym användare   lördag 11 januari 2014 kl. 19:14  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Tjena... Just testat panelen igen efter att hört mycket om otrevlig personal... Men dom var snäll och trevliga ikväll, och hade en mycket god panelen special... Kan inte klaga alls, vi är alla mätta och nöjda.... Ps. Personal skall vara trevlig trots att kunder kan vara jobbiga.... TJENA......
#3   Anonym användare   torsdag 26 september 2013 kl. 20:17  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Ja maten var bra, men beasåsen var hemsk var är den hemgjorda, med tanke på priset ska det inte vara köpt sås. Personalen bemötande är verkligen dåligt men det brukar ju spegla köket och ägarna , alla inklusive ägarna borde gå på charmkurs och vara trevliga med sin personal.
#4   Anonym användare   fredag 26 april 2013 kl. 15:39  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Saknar en Meny !
#5   Anonym användare   fredag 26 april 2013 kl. 15:38  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Planerar att komma till Panelen( vi är ca 6 personer-ca.18oo) Förväntar oss God mat och service ,för att återkomma !
#6   Anonym användare   fredag 22 mars 2013 kl. 17:01  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Maten funkar om man är riktigt hungrig...
Personalen är urusla på service så sammantaget skulle jag inte rekommendera någon detta ställe.

Knappt värd 1 stjärna
#7   Anonym användare   fredag 8 februari 2013 kl. 01:40  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Tycker att panelens ägare skulle ägna en stund åt att läsa alla åsikter om restaurang Panelen. Sen vore det inte dumt att göra div. förbättringar, både av matsedeln och personalen. Ingen ting är så bra så att det inte går att göra bättre och i detta fallet är det en hel del som inte är bra. (Beasåsen var en förskräckligt dålig senapssås)Mitt betyg blir 2.
#8   Anonym användare   söndag 3 februari 2013 kl. 13:45  
★ ★ ★ ★ ☆ 
Mycket god mat men tyvärr så är personalen/ägaren inte i samma klass!!!
#9   Anonym användare   lördag 2 februari 2013 kl. 17:20  
★ ★ ★ ★ ☆ 
mycket god mat, pepparsåsen är helt underbar.
#10   Anonym användare   måndag 21 januari 2013 kl. 20:13  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Planerade besök på torsdag men börjar ångra mig nu eftersom bemötandet fortfarande inte är bra, blev besviken även på råa köttbitarna sist trots att jag bad om välstekt, man ryckte bara på axlarna och gick när jag påpekade det
#11   Anonym användare   måndag 24 december 2012 kl. 17:58  
★ ★ ★ ★ ☆ 
Jag har ätit på Panelen i 35 år. Ofta en gång i veckan eller mer. Råvarorna är suveräna och det är ett perfekt ställe om man vill bli mätt.
Hälsningar Stefan
#12   Anonym användare   lördag 13 oktober 2012 kl. 19:49  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
6/10 ringde jag Panelen kl.17.00 och skulle beställa 2 kötträtter för avhämtning. Blev mkt dåligt bemött och fick till svar att de hade så mkt i resatuarangen så då kunde de ej serva matgäster som ville ta maten med sig. Mycket märklig affärsidé, alla kunder måste vara lika viktiga. Men vill man leva upp till Restaurangen med urdålig service så är de på rätt väg. Jag förstår mig inte på hur ägarna till restaurangen tänker och vilken vision de har.
Kommer ej att besöka de. Det värsta är att sådant här sprider sig och då kan man undra om deras fiolosofi varit den rätta. Supergod mat men urdålig service och bemötande! Perso
#13   Anonym användare   tisdag 21 augusti 2012 kl. 15:24  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
gick ut för att äta en god middag 10/8-12,fick jaga personal för att överhuvudtaget få en meny,det var ej många gäster.Efter att vi fått menyn åter igen jakt efter pers.efter matbeställn.väntan!!!efter ca 1 tim.väntan beslöt vi oss för att gå till en annan restaurang,skärpning panelen.2 st fd stamgäster,0 stjärnor av 5,då vi överhuvudtaget ej fick ngn mat,gör ngt åt er otrevliga serverings personal
#14   Anonym användare   söndag 19 augusti 2012 kl. 09:02  
★ ☆ ☆ ☆ ☆ 
Fruktansvärt äcklig mat! Smaklöst med tjock stabbig sås. Allting smakar bränt smör. Köttet var helt okej men helheten blir ändå underkänt. Gick därifrån med en illamåendekänsla....

Salladen man serveras badar i vinäger och blir till slut oätlig.

Maten är dyr och då borde man kunna förvänta sig betydligt bättre kvalitet på tallriken

Personalen gav ett ganska ointresserat intryck och tog lång tid på sig.

Ett tips till restaurangen, Sätt in en Findus färdigrätt i micron, vänta 5 min, färdig att servera! Då kanske betyget hade blivit en svag 2a

-Fy Skämmes Panelen- Gör om, Gör Betydligt Bättre!!
#15   Anonym användare   måndag 23 juli 2012 kl. 14:42  
★ ★ ★ ★ ★ 
jättegott, trevlig personal, bra priser. Jag är mycket nöjd
#16   Anonym användare   söndag 27 maj 2012 kl. 12:42  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
det skulle ju inte göra nå om personalen var trevligare å inte så sura..å att det gick fortare att få sin mat
#17   Anonym användare   lördag 5 maj 2012 kl. 19:55  
★ ★ ★ ★ ★ 
Underbar mat
#18   Anonym användare   tisdag 28 februari 2012 kl. 10:43  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
otrevlig personal åh okunnig frågade om detr var en tournedau åh fick till svar det är oxfile frågade igen vilken bit fick till svar oxfile:))) Helt värdelöst åh dyrt
#19   Anonym användare   lördag 18 februari 2012 kl. 20:16  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Köttet av absolut högsta kvalitet,även service & bemötande 5 stjärnor./mvh mycket nöjda gäster
#20   Anonym användare   torsdag 9 februari 2012 kl. 14:44  
★ ★ ★ ★ ☆ 
Länets bästa köttrestaurang!
#21   Anonym användare   tisdag 7 februari 2012 kl. 15:29  
★ ★ ★ ★ ☆ 
Kanongod pepparstek och underbar pepparsås... möjligen lite väl dyr.
#22   Anonym användare   söndag 5 februari 2012 kl. 10:07  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Bra mat men var bättre förr tyvärr smakar salladen långt ifrån originalreceptet var är kryddan.? Personalen är skandal ingen jävla service överhuvudtaget kastar fram maten på bordet en charmkurs vore på sin plats.Av 5 stjärnor får maten 4 bemötandet en mycket svag 1a.
#23   Anonym användare   lördag 7 januari 2012 kl. 17:38  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Bordsservering mycket överraskande positivt. Flera stjärnor för att ni öppnar vinflaskan vid bordet! Garanti för att det inte är dunkvin! Maten bra som alltid.
#24   Anonym användare   måndag 2 januari 2012 kl. 13:05  
★ ☆ ☆ ☆ ☆ 
Skit resturang 220 kr för en varm rätt där maten är tyvärr inte God .
#25   Anonym användare   tisdag 27 december 2011 kl. 18:40  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Hur i helvete kan någon klassa detta "som den bästa köttrestaurangen i Sverige"???!!!

Bara därför & för att detta läts publiceras ger jag denna restaurang betyget betyget 1 st jävla stjärna!!!
#26   Anonym användare   tisdag 13 december 2011 kl. 19:06  
★ ☆ ☆ ☆ ☆ 
Måtte personalen få gå en kurs i kundbemötande, här finns stora kunskapsluckor att fylla. Orkar inte ens förklara vilket elände som drabbade oss sist vi var där. Gör om - gör rätt....
#27   Anonym användare   fredag 28 oktober 2011 kl. 16:59  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Ibland rent av otrevlig personal, om inte direkt otrevlig så är de i varje fall inte välkomnande eller särskilt engagerade i sina gäster. Maten tycker jag är kanonbra, förutom avsaknaden av ngt grönt på tallriken (jag räknar inte med den äckliga salladen man får innan maten). Men Panelens stora problem är deras interiör. Man kan behålla delar av det gamla för att hedra denna gamla fina byggnaden, men i dagsläget känns det bara sjaskigt - som en pub på Söder.
#28   Anonym användare   fredag 2 september 2011 kl. 17:09  
★ ★ ★ ★ ★ 
Väldigt god mat! Den bästa av alla restauranger som serverar en helt underbar och god måltid! man bara sitter och njuter av allt det goda! Personalen är välkomnande och service minded allt är perfekt!
#29   Anonym användare   fredag 29 juli 2011 kl. 16:34  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Dryg Personal, man måste betala innan man äter. Man får en liten sallad medans man väntar men fråga ej efter påfyllning.....

Öl eller läsk hälls upp i glas av personal bakom disk, du får alltså inte göra det själv..
#30   Anonym användare   lördag 23 juli 2011 kl. 15:42  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
inte imponerad för 5 öre....
#31   Anonym användare   lördag 16 april 2011 kl. 09:32  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Hey, that's the gereatst! So with ll this brain power AWHFY?
#32   Anonym användare   tisdag 29 mars 2011 kl. 12:40  
★ ★ ★ ★ ☆ 
Det är en väldigt varierande resturang. Ibland är det jätte gott och ibland är maten värdelös. Den var bättre förut, så den blir sämre med tiden. Förmodligen för att de anställer nya oerfarna kockar men de lär sig. Så jag tror att panelen kommer att kommer att få tillbaka sin glansperiod.
#33   Anonym användare   måndag 13 december 2010 kl. 17:48  
★ ★ ★ ★ ★ 
Bodens bästa ställe att äta på :) Gott kött och dom gör den bästa beasåsen.
#34   Anonym användare   torsdag 9 december 2010 kl. 15:04  
★ ★ ★ ★ ★ 
Bästa köttrestaurangen i Sverige
#35   Anonym användare   måndag 15 november 2010 kl. 10:38  
★ ★ ★ ★ ★ 
mycket god mat!
#36   Anonym användare   söndag 24 oktober 2010 kl. 11:58  
★ ☆ ☆ ☆ ☆ 
Otrevlig personal och maten blir bara sämre och sämre med åren.
#37   Anonym användare   lördag 19 juni 2010 kl. 20:36  
★ ★ ★ ★ ★ 
Underbar mat och än ännu underbarare pepparsås !
#38   Anonym användare   torsdag 8 april 2010 kl. 08:46  
★ ☆ ☆ ☆ ☆ 
Otrevlig personal och dyrt
#39   Anonym användare   söndag 24 januari 2010 kl. 23:02  
★ ☆ ☆ ☆ ☆ 
Maten är väldigt bra men jag kan inte ge restaurangen ett bra betyg på grund av deras dåliga utbud på mat

tycker jag restaurangen kan bara laga en maträtt, dom har väldigt fin oxfile men att vara kock dära behöver man inte vara nått snille det man ska kuna tillaga är oxfile sen göra diverse olika såser så jag vill påstå att restaurangens utbud av mat är väldigt tamt

blev tipsad om restaurangen av några kollegor men mina förväntningar gjorde så jag blev väldigt besviken

så kort & gott vill jag väl säga att deras meny är väldigt fattig och dom måste göra nått åt det!
››  Skapa konto

Inloggning