Matkassar
Restaurangmiddag hemma
Populära sportbarer
Restaurang med spel
Lägg till restaurang
Skapa konto
Glömt lösenord
Inloggning

Restaurang ming palace

Under stängningsgranskning

Restaurang ming palace har fått flera nya stängningssignaler och granskas därför manuellt.

Uppgifterna kan vara inaktuella tills granskningen är klar.

Restaurang ming palace i Boden granskas just nu efter nya stängningssignaler. Här hittar du den information som senast fanns registrerad, tillsammans med äldre omdömen och kontaktuppgifter.

Adress till Restaurang ming palace

Restaurang ming palace

Färgaregatan 7

961 35 Boden

Telefonnr: 0921-10732

Öppettider

Denna restaurang har tyvärr inte angivit sina öppettider ännu.

Användarbetyg för Restaurang ming palace

Restaurang ming palace har fått totalt 20 användarbetyg med medelvärdet 3.6 stjärnor.

★ ★ ★ ★ ☆ 

Om du också vill lämna betyg på Restaurang ming palace så hittar du formulär för detta alldeles här nedanför.

Äger du denna restaurang?

Logga in och hävda ägarskapet för att uppdatera din restaurangs uppgifter.

Hävda ägarskap

Restauranger i närheten

Färgaregatan sött & salt (ca 17 m)

Den Glade Schweizaren (ca 34 m)

Mojjen (ca 145 m)

Dagoberts Mackbar (ca 170 m)

Rönnbäcks gatukök (ca 321 m)

Da Vinci (ca 325 m)

››  Skapa konto

Inloggning

Lämna betyg och skriv en recension av Restaurang ming palace

★ ★ ★ ☆ ☆ 

Karta och restauranger i närheten


Betyg och recensioner av Restaurang ming palace

#1   Anonym användare   fredag 6 juni 2014 kl. 15:37  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Alldeles för dyrt.
#2   Anonym användare   fredag 30 maj 2014 kl. 19:19  
★ ☆ ☆ ☆ ☆ 
Okej mat men på tok för dyrt för kvaliteten man får. Dålig personal utan nå serviceinriktning. Mycket besviken överlag då jag åt där.
#3   Anonym användare   fredag 30 maj 2014 kl. 19:17  
★ ★ ★ ★ ★ 
Kanon Bra restaurang!
Jätte trevliga och god mat.
5/5 helt klart
#4   Anonym användare   torsdag 8 maj 2014 kl. 16:18  
★ ★ ★ ★ ★ 
Sjukt god pepparstek! ☆☆☆☆☆
#5   Anonym användare   måndag 28 april 2014 kl. 16:08  
★ ★ ★ ★ ★ 
Bra mat, trevlig och serviceinriktad personal
#6   Anonym användare   tisdag 8 april 2014 kl. 19:39  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
oerhört otrevlig personal,snåla!!
Du får bara EN servett, övriga servetter är gömda och oåtkommliga för matgästerna. Glöm att du kan få med en doggy-box!
Besöker aldrig mer det stället.
#7   Anonym användare   onsdag 1 januari 2014 kl. 09:07  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Bästa maten i stan: 5 poäng
#8   Anonym användare   torsdag 19 december 2013 kl. 17:00  
★ ★ ★ ★ ★ 
Underbar mat och utmärkt bra service :)
#9   Anonym användare   onsdag 9 oktober 2013 kl. 10:19  
★ ★ ★ ★ ★ 
God mat, håller alltid hög och jämn kvalitet.
Deras lunchbuffé får 5/5 i betyg, deras personal får 3/5.
Personalen ler sällan men är inte otrevliga. Servicen är det inget fel på, Maureen styr upp kökspersonalen bra.
Kan starkt rekommendera grillad fläsk i pekingsås (om man gillar lite starkare kryddad mat) samt deras pizza Dallas.
#10   Anonym användare   onsdag 9 oktober 2013 kl. 10:18  
★ ★ ★ ★ ★ 
God mat, håller alltid hög och jämn kvalitet.
Deras lunchbuffé får 5/5 i betyg, deras personal får 3/5.
Personalen ler sällan men är inte otrevliga. Servicen är det inget fel på, Maureen styr upp kökspersonalen bra.
Kan starkt rekommendera grillad fläsk i pekingsås (om man gillar lite starkare kryddad mat) samt deras pizza Dallas.
#11   Anonym användare   onsdag 4 september 2013 kl. 15:21  
★ ★ ★ ★ ★ 
Bra service och mkt god mat!
#12   Anonym användare   fredag 2 augusti 2013 kl. 15:22  
★ ★ ★ ★ ☆ 
Trevlig personal och god mat, framförallt om man föredrar en köttbit.
#13   Anonym användare   lördag 18 maj 2013 kl. 18:00  
★ ☆ ☆ ☆ ☆ 
Otrevliga och dyra. Dem bara suckar och man känner sig mest till besvär. Dock helt okej mat.
#14   Anonym användare   tisdag 26 mars 2013 kl. 17:56  
★ ★ ★ ☆ ☆ 
Bra mat och bra service, hyfsade priser
#15   Anonym användare   lördag 1 december 2012 kl. 19:04  
★ ☆ ☆ ☆ ☆ 
Fruktansvärt dålig service. Väldigt otrevlig personal om du ska äta ute med en psykisk funktionshindrad människa. De vill helst inte att människor med utvecklingstörning kommer till deras restaurang. Dit går vi aldrig igen!
#16   Anonym användare   måndag 10 september 2012 kl. 09:24  
★ ★ ★ ★ ☆ 
bra mat, inte dyrare än något annat ställe i boden för lunch, trevlig personal, dricka bröd och sallad ingår i priset.
Jag skulle säga 7/10 men eftersom det bara finns av 5 så sätter jag en fyra.
#17   Anonym användare   söndag 8 april 2012 kl. 20:53  
★ ☆ ☆ ☆ ☆ 
Dålig mat och alldeles för dyrt!
#18   Anonym användare   lördag 24 september 2011 kl. 20:19  
★ ★ ☆ ☆ ☆ 
Ganska god mat, men dyr. Personalen kunde varit trevligare, mer serviceinriktade så att säga...
#19   Anonym användare   lördag 30 juli 2011 kl. 13:08  
★ ★ ★ ★ ★ 
Jäkligt bra mat! Prova pizzan "DALLAS" !!
#20   Anonym användare   lördag 6 november 2010 kl. 15:57  
★ ★ ★ ★ ★ 
bäst mat ever!
››  Skapa konto

Inloggning